Folk på resande fot!

Hade nu tänkt att ägna ett litet inlägg till mina två vänner som drar iväg på äventyr imorgon.
Först ut har vi Sarah. Sarah är en tjej som jag lärde känns genom Elias för ungefär 2,5 månader sedan. Hon är trevlig och mycket social. Hon ska fara till Barcelona som utbyte i en vecka. Vissa har det allt för bra.
Visst ser hon glad ut. Är nog för att få slippa mig i en vecka.
Den andra personen som försvinner är våran kära klasskamrat och vän Daniel " Wiggen" Wigg.
Han beger sig till kamelernas och gardinernas hemland. Egypten! Vi kommer självklart att sakna honom. men ska även bli lugnt utan honom.
Så imorgon blir det bara jag och en massa fruntimmer i köket. Få se hur detta kommer att sluta.
Ni får ha det helt underbart där ni är. Och hoppas att ni blir av med alla era ägodelar.
Såhär glad är Daniel för att få åka till Egypten.
Puss
Ciao/Seiborg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0