Flashbacks!

Nu sitter ligger jag här i min säng och kollar på lite tv, och när jag zappar bland alla kanaler så slutar det ofta på musikkanaler, och som idag så kom några äldre låtar fram och då får man flashbacks och det är riktigt underbart men ändå så ledsamt.. Man får genast ett leende från minnerna när man var mindre och man inte behövde tänka så mycket på framtiden, problem, pengar, jobb och väder, ja i stort sätt allt!! bara till att vara sig själv den dära lilla söta barnet som bara hade det roligt och som lekte med sina kompisar!
Fast det ledsamma är ju när man själv kommer på att man inte kan ta sig tillbaka till den underbara tiden..

Så min sammanfattning är att när man var barn, ja då var tiden som allra bäst!!!


Men minnen är ju till för att skapas, och än idag så går det ju göra livet minnesvärt! t.ex. detta är det sista sommarlovet i mitt liv! så ska verkligen ta vara på det!!
Tycker ni alla borde ta vara på dagarna! För om man tänker hur KORT livet är i jämfört med hur länge man är död.. så inser man att det inte är så längt!





Här har vi då låten som jag precis såg på tv, och som tar mig tillbaka til goda tidet när livet var litet men en rolig lek.





/Svensson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0