FiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiinT!!!

Vaknade lite extra tidigt denna morgon bara för att vara på den säkra sidan angånde tidsomställningen. Idag blir det jobb som det även blev igår.
Som de flesta har fattat i alla fall så går vi över till sommartid nu, så ikväll kommer det att vara ljust en timme extra och det kommer bara att bli ljusare och ljusare och det otroligt jävla härligt.
Som jag berättade tidigare så var jag inne i stan och träffade mina vänner. De är snälla, fina och bra.

Brukar ALLTID urarta på något sätt så att jag, Henke och Elias är mot Sara och Sarah. Och även hände detta denna gången.
Men en gymt trevlig och härlig kväll.
Det var ju även Earth Hour igår. Och när jag kom ner till busshållplatsen så kollar jag upp mot vårat hus och ser att varenda lampa i hela huset är tänt, och ingen är hemma. Känns otroligt miljövänligt från min sida.





Vi satt på Claras och fikade och då släckte de ner hela skiten och tände ljus, vilket jag tyckte var bra eftersom satt och tänkte på det igår, och frågade mig själv om cafeèr och restauranger går med i en sådan här manifestation eller inte och det gjorde Claras. BRA DÄR!




Nu ska jag äta frukost innan jag dra till jobbet.

Ciao/Seiborg








Kommentarer
Postat av: Sarah

Säger det igen lukas, GRATTIS :D

& så glömde du ju att nämna om knoppen inne på TexMex. Illa =)



PUSSSS

2010-03-28 @ 16:34:24
URL: http://atsarahs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0