Elias Sven Svensson!!

Då var det dags för min presentation!
Mitt namn är Elias Svensson som ni flesta nog redan vet.
Jag är en rätt galen person som kan vara lite jobbig ibland men kan samtidigt också vara en liten svärmorsdröm.

Bor gör jag i Jönköping men i utkanten! cirkus vid Järabacken. Trivs as bra! men planerna ligger på att flytta till Norge senare.

Jag går på wunderbara John bauer Hotell & Restaurang.  Fast ifrån skillnad från Lukas så måste jag hålla med en viss del om att det är slappt men! det är ju mycket tack vara att det är en praktisk linje! inte massa plugg och teori utan jobb jobb och jobb!

Fritid så är jag med mina kompisar, fikar och tränar innebandy! Kan även erkänna att jag älskar att sova efter en tuff dag på skolan HUR SKÖNT SOM HELST!  (: musiken är också en riktigt stor del av mitt liv, går lixom inte leva utan.

Så många drömmar har jag inte för tillfället, men hur jag vill att mitt liv ska se ut senare är följande: En riktigt stor kock som äger eget och inte behöver tänka så mycket på cash. Ska ha ett eget varumärke inom kök eller något Sen vill jag ha en fru och två barn en flicka och en pojk namnförslag är Erika och Emil Svensson.

That was all about me
Vill ni veta mer? då är det bara till att fråga! :)
TjabbaTjeena! /Svensson



Lam biiild! men frillan är efter kockmössan! (=



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0