Du gör min dag!

Godnattsiii på er mina små ägg :)

Idag har det varit fullt hus eller aa fullt upp att göra iaf, vaknade upp hos mamma och av ett barn som heter Wildah som är min systerdotter, en liten underbaring det!
Sen så missade jag 2 bussar i rad "jippiie" absolut tråkigt när bussarna bara går en gång i timman på söndagar.
Eftersom det var earth hour igår så får vi se från den ljusa sidan! Det kunde varit värre!
Sen har jag o pappa bara städat hela dagen! har kört riktig vårstädning för snicakren är klar med huset efter 2 veckor! RIKTIGT härligt!
Sen har jag bara chillat och tagit det lugnt och lite tv skadar ju inte på kvällen.
Kollade på parlamentet och sen blev det ballar av stål det var typ helt okej ikväll men ändå bra.

Nu blir det Torkel i knipa tror jag! riktigt länge sen jag såg den! så aaa. Sän blir det myyysiiiga sägen min! fijnt ska det va!

Veckan: Den tror jag kommer bli riktigt bra! imon kommer den bli fin iaf! det kan jag nästan lova.
Ha det bra så hörs vi snart igen ChaCha / Svensson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0