Död levande zombiiie

Jahopp! då var det dags att skriva lite.
För första gången så känner jag att jag är tvungen att  srkiva något! men det är nog bara för jag är så trött och inte skrivit något idag.. SKÄRPNING!
Men utöver detta så sa jag att jag hade en bra dag igår MEN idag har det varit en olidligt bra dag! det var länge sen man hade en sådan bra dag som just idag! Härligt är det.
Har varit i severingen idag! det gick hur bra som det bara kunde gå! sen stannade man kvar i skolan för att tävla (som förra veckan) och nu måste jag säga att det blev trappsteget högre! :)
Sen var jag och Viktor kvar någon timme extra och umgicks lite med hotellarna! de var faktist snälla för en gångs skull! *He He* 
Sen när man kom hem så fick man en Hv71 tröja av pappa, lite förvånad men lika glad för det (: så säger Tack och Godnatt!
för nu blir det en tidig sängdags! även att Entourage är på tv ikv.. så vet jag inte om jag orkar vara uppe efter denna långa men wunderbara dagen.

Ha det så bra! för det har jag! /Svensson



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0