Dagens Porr Eller Knorr!?

Tänkte att jag sår till med Dagens Porr Eller Knorr!

Idag så känner jag för att ha två stycken porr och ingen knorr. För det finns ingenting direkt som är dåligt just nu.
Först ut har vi det underbara vädret. Nu känns det som att vädret och våren verkligen är på gång och ingenting kan stoppa det

Okej, kanske något som kan stoppa mig, men man blir så mycket gladare av vädret.

Den andra porren är att för det första så har vi påsklov om 2 dagar. Känns galet bra. Och inte sämre än det så är jag ledig veckan efter lovet för då ska jag ju till Åre.

Lovet hoppas jag blir bra.

Festa, Stockholm och bara ta det lugnt. Ska väl hinna med och jobba lite också!

Porr = Ledighet + Väder.

Ciao/Seiborg




Bilden speglar ganska mycket. Sol,lycka och frihet. Känns ganska bra för tillfället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0