Dagens Porr Eller Knorr?!

Vi börjar med dagens Porr: som självfallet är BURGER KING! <3
Jag har hört många rykten om att Burger king ska öppna i Jönköping MEN rykten är ju rykten så man hoppades ju på det men visste ju inte om det var sant..  men NU så har jag bevis! det ska öppna jämte EKO vid ekhagen! Helt kanon tycker jag! hoppas ni med tycker det! Have it your way!


Dagens knorr är trots allt viktigare och mycket tråkigare...

Det var en elev från Bäckadalsgymnasimet omkom idag i en TTC olycka, han blev överkörd av en lastbil. Hans skador var svåra men gick ej att rädda.. vila i frid säger jag och avslutar denna knorr.

och om ni vill läsa mer om denna tragiska olycka så har ni länken här
http://jnytt.se/nyhet/31008/elev-omkom-efter-svar-olycka-pa-ttc





/Svensson

24mars2010


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0