Dagens porr eller knorr?

Dagens porr är.


Dags för knorren som går till Kissie!
Som jag skrev i mitt förra inlägg så hatade jag bloggare, då menade jag såna som kissie till exempel!
För hon är nog den sämsta förebilden som finns..
Bloggare är allt ifrån 10år till 60 kanske, och de unga läser ju solklart kissies blogg och vill vara exakt som henne!
Men vad finns det för positivt med henne? INGET
Hon är falsk, äcklig, ful, har sillisar, skriver om vad alla ska ha på sig och skryter hit och dit om massa skit och alla småbarn/ungdomar tror på skiten som står på bloggen, nästan lite som "det är sant! läste det på kissies blogg igår!" då tänker man bara NEEEJ! dra åt skogen med dig ditt puckoooo! 
så bort bort med missfallet! 
Har egentligen inget emot henne.. men hon gör så mycket fel som jag hatar! Tycker redan dagens unga tjejer har problem så det räcker.


Tror själv faktist hon har riktigt dåligt självförtroende eller rättare sagt osäker, osäker på sitt utseende!
för hon redigerar alla hennes bilder och neee! det funkar inte så! för hon säger själv hur perfekt och näjd hon är över sig själv! men varför gör hon då så? 
 
/Svensson


Old video jag vet.. men passar så bra just idag! o gillar den !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0