Dagens man!

Dagens man är då Robin, han förlänger många liv! för man säger ju ett gott skratt förlänger livet och han har nästan gjort mig odödlig. 
Och för alla er som kollade på Parlamentet idag så vet ni vem han är! ananrs kanske ni sett Robins? det är ett stand up program som jag själv älskar! tycker det finns för lite av dem i Sverige för i t.ex. USA så har de David lettermans och Jay leno som ni säkert sett på kanal 5.
Han är skåning, gillar ej skåningar med finns ju undantag! positiva skåningar och 99.8% negativa :) så ni förstår! Skåne är som pokémon kort! man får aldrig dom som är på paketet! utan de sämsta i spelet.. men tillbaka till Robin! Ska nu visa ett klipp! och passar in på mig eftersom jag älskar humor! dålig som bra ovh solklart för jag är kock!
 "VARNING Kolla hela klippet! för det roliga kommer i slutet VARNING"







 
Hadet gott! 
Goood Night!
/SVENSSON



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0