Dagens alla möjliga humör!

Hej

De människor som känner mig vet att jag kan ha ett väldigt varierande Humör.
Och denna dagen var en sådan dag som alla möjliga olika humör har visats sig.
Vaknade upp i morse och var riktigt glad över att även idag var det en Underbar dag som skulle spenderas i serveringen. Går ner som vanligt lite smått småstressad till bussen och möts av att det är sjukligt kallt denna morgon. NÅ! när jag väl kommer in till stan och ska vidare som vanligt upp till A6 så möts jag av att det kommer en helt överjävlahelvetesfullbuss som man ska klämma sig in på.
Humör nummer 1 var idag otroligt bra, glad som få och var på mitt djävligaste humör. Nå detta ändrades mer och mer och gick över till Humör nummer 2. Som är en gnällig sur Lukas som alla hatar. Men jag älskar mig själv <3
Detta höll i sig hela förmiddagen och nästan hela eftermiddagen på grund av en viss person som jag ej ska nämna vid namn * HOST Susanna * som var ett riktigt rövhål :D Inte illa menat ( Jag kanske även var dryg mot dig) FÖRLÅT. Men hämnades riktigt fint med att kasta lite parfait i hennes hår och då blev jag glad igen :D
Nu är tyvärr min Vitamin Well snart slut och väntar på att mamma ska laga mat.
Lägger troligtvis in Dagens recept senare ikväll. Nu jävlar ska ni få se på mat !
CIAO / Seiborg




Denna bilden beskriver ganska bra hur mitt humör har varit idag !

Kepsen som jag köpte igår. Den är allt för fin!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0