Dagen som inte fanns!

Är nu hemma en liten stund innan jag beger mig till badmintonskolan för att ta hand om ungarna.
Dagen började bra med idrottslektion av Susanna och Polacken. Det var väl inget så speciellt med den men visst visst. Sen så var det engelska. Skulle ha redovisat men NEJ inte det. För tysken skulle inte ge mig tid.
Som sagt ska snart dra till Racketcentrum och ha Badmintonskolan med Henke. Varför utsätter vi oss för detta? Vi får endast 50 kronor för 50 minuters slit.
Aja ha en fortsatt trevlig Måndag och njut nu av det Ünderbara vädret, så skriver Elias lite senare
Ciao
LukasKänner mig som en riktig Gangster idag.

Kommentarer
Postat av: Sarah

som jag sa innan lukas, jag tycker synd om dig... ;)

schteeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeek :D

2010-03-08 @ 19:03:49
URL: http://atsarahs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0