ChoKlart!

 Hujeda mig!!!
Vilken choklad jag åt! det var som en smak av himmelen!
Jag brukar inte gilla att bara äta choklad för det är så sött att äta en hel chokladkaka t.ex. marabou...
Men i onsdags så kom ett paket från syster i England! :D och det innehöll 2 paket och 1st galaxy cooki crumble!! som jag inte fick äta! bara för jag och Lukas inte får äta godis på vardagarna :( (Det är nice) men inte i detta fallet!  så jag glömde ju bort den! :) MEN! i fredags så hittade jag den!! och FY SATAN VAD GO! Men nu är den slut som ni alla förstår.. så jag tackar Elin Svensson för denna choklad och rekommenderar vidare denna choklad för er som någon gång springer på den i erat liv! :)
För er som inte tycker den ser så god ut! så är det insidan som räknas! och förpackningen är finare i verkligheten :)
Ha det! bra det! /Svenssson!


Kommentarer
Postat av: elin

varsegod lillebror. skicka mig svenskt lösgodis som tack!!! (a)

2010-03-14 @ 22:01:02
URL: http://givemethebliss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0