Catering!

Sorry för dålig uppdatering igår men det fanns ingen tid till det.
Som rubriken lyder så var vi iväg och caterade mat igår till Tranemo kommun. Det var roligare än vad jag trodde att det skulle bli. Om man sammanfattar folket och lokalen så var det skrattretande. När vi kom dit så hade de dukat upp 2 långbord i en riktigt stor verkstad. Och man dömde det redan när man kom dit.
Men som jag sa så var det roligare än vad man kunde tro. Och alla var sjukligt schööna.
Kvällen erbjöd allt ifrån helium blåsning till att se sjukt dragna tanter skratta tills de dog.
Maten var även till deras belåtenhet och vi bjöd på italensk buffè.
Snart ska jag dra iväg till jobbet och spendera min eftermiddag där. Kvällen har lite olika förslag och vi får se vad det blir.
Ciao/Seiborg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0