Brista eller Bära!

Så nu efter några timmars slit och några svordomar fattigare så är jag på banan igen.
Som ni märkte så bloggade jag inget igår eftersom jag hade geometriprov idag. Och grädden på moset så funkade inte internetet, och eftersom jag går på JB så är det lika med att jorden går under. Eftersom vi använder oss av datorn till allting. Men lyckades lösa allting ändå och förstår nu nästan allt.
Jag känner då att bloggen är riktigt kul men vi får kritik från folk i klassen om att den börjar bli tråkig, naked, exposed. Så idag så smäller jag till med en massa inlägg och uppdaterar så ofta jag får tid till det.

Ciao/Seiborg







Köket igår gick bra, dock så var humöret inte med mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0