blogg suger!!

Innan så hatade jag allt som hade med blogg att göra! allt från de som skriver till vad de skriver om!
För de skrev bara om vad alla skulle ha på sig och de klagar bara på samhället och gör ingen nytta, sen att man bara sitter framför en data och blir ekonomisk oberoende i ung ålder det var bara så feeel!
Sen för ett år sen så bloggade mitt ex och då var man ju tvungen att läsa.
För när man låg och snackade i telen på kvällen så var det många gånger något man skulle kolla som t.ex. var något gulligt skrivande om än själv på bloggen, sen så började man kolla lite mer o mer och till sist så började man ju självfallet följa bloggen.
Några månader senare så pallade man inte blogg mer.. men det var då man hittade 'The Giants'
Tyckte killen var coolare än coolast! bättre än bäst och den största anledningen! MUSIKEN! jag hade några bloggar bara för att hitta ny musik sen började man läsa deras bloggar med! sen började man läsa sina kompisars bloggar, och nu sitter man här 17år gammal och har sin egna blogg.

Nu tänkte jag faktist rekomendera denna blogg som jag faktist följer! :)



http://thegiant.blogg.no/ - Detta är min favorit blogg! Och Jaaaa! den är Norsk! men det är denna blogg och person som äns gör att jag är med och skriver i denna blogg.

Shnappsiiii / Svensson

Kommentarer
Postat av: Jennie

hahaha, jaså? och vem har hjälpt Elias att hitta den bloggen? ;) jag länkade han för några månader sen ;) hehehe.

2010-03-20 @ 17:13:48
URL: http://denjennie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0