2010-03-11.

Hej

Satt och kollade ut genom fönstret innan och möttes som vanligt av solen. Har som sagt inte hittat min vårjacka. Så fick för mig att börja leta som en galning. Så slängde iväg alla jackor som hänger på krokarna ner på golvet och där låg skönheten själv. Sen fick jag en briljant ide som senare visade sig vara en lite mindre briljant ide.
Jag städade hela byrån som innehåller allt från himmel till jord, T.ex. älska fotbolls armbanden. Ni vet de rosa man hade för att visa att man verkligen ÄLSKADE FOTBOLL. Nåja hela detta kalaset tog ungefär 1,5 timmar, men det var det värt som satan.
Hittade denna sjukt snygga väska på vinden, blir en klar favorit nu till våren. Lite gammaldags men känns även som ny!
CIAO / Seiborg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0