Wunderbaooort!

Jobbet har ju börjat och det är helt okej faktist, kommer nog bli lite roligare sen när enpraktikant kommer i 4 veckor! För då har man någon i sin ålder att snacka med iaf (:
Trodde jag skulle vara helt slut på dagarna och sova när jag kommer hem, men verkligen inte! Pigg och glad, fast kanske kommer när man kört i någon vecka och det börjar ta på krafterna men det hoppas vi inte.
hade övrigt en bra dag igår! eller bra och bra.. wunderbaor dag! :) När jag kom hem från jobbet så kände jag för att slappa lite hemma i det trista vädret! Men det varade inte så långvarigt! Blev att ta en sjukt härlig promenad med Annie från ekhagen runt rocksjön och tillbaka till ekhagen.. DUKTIGA tycker jag verkligen att vi var! Riktigt soft att bara gå runt och snacka och få frisk luft, så aaa brabra!

Idag har man klippt gräset och fixat lite, känner mig nöjd efter det! Men gottgott i detta väder, så fick även sol och lite mer färg på mig.
Lukas säger att vi uppdaterar dåligt? han borde snacka om sig själv.. Jag kör ett inägg om dagen iaf ! (: och det är OK nu när det är sommar och när man jobbar.
Ha det gott!
/Elias Svensson




Lite äldre bild men galen är den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0