Wonderbaro!

Dagen kan bara summeras Underbar. Vaknade runt 9 tiden i morse och kollade lite på tv och sedan lockade solen ute. Sedan drog jag till a6 och hämtade min älskade mobil. Eller älskade vet jag inte, men nu är det bara 3,5 månader kvar. Sedan är Iphone 4 min.  Vi drog i alla fall till stranden och solade och bara hade det trevligt. Sedan drog vi och handlade lite och drog hem och grillade. Dock så fanns det ingen kol hemma så vi fick grilla de på grillpannan. Sedan spelades det fotboll, hoppades studsmatta och avslutades med att kolla på lite VM.
Nu är det VM-magasinet. Ni får ha en fortsatt trevlig kväll och sov gott små barn.
Ciao/Seiborg




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0