Två i ett & upp och ner!

Tjabba tjenixen alla!
Har haft så mycket att göra och knappt varit hemma de sesnaste dagarna.
Dålig uppdatering! Men det händer och tänker inte förlåta mig för det! För bloggen är inte mitt liv och sätter inte en första preoritering för den helller! Men försöker ändå uppdatera så ofta jag har tid. Därför mina inlägg kan bli rätt lång ibland och tror nog inte detta är ett undantag.
Om man ska dra lite uppdatering om vad som händer i livet så ser det ut såhär!
Onsdag & Torsdag
Dagen kändes helt onödig faktist! Spelade brännboll men 1:orna och våran klass inom hotell och restaurang! Visst trevligt var det la lite (: Men nee inget jag lägger bland minna bästa minnen exkt (:
På vägen hem så var bussen helt proppad! eftersom det var skolavslutningar och massa skolor som slutade tidigt så det var mycket folk i bussen men 2 busshållplatser efter så tänkte man "Damn!" Ett helt dagis skulle på bussen och lyckades så bussen plockade upp peroner tills de kom till rosenlundsskolan för då var det fullt så när busschauffören skulle säga att bussen var full så sa hon "Ni får ta nästa buss, jag är full" hahahah! Hela bussen skrattade och hon insåg att det tolkades fel. Men det värsta var nog att det var så mycket folk att man inte kunde se ut genom fönstrena! All den koldioxiden från allas munnar gjorde så att det immade igen totalt! men jag lyckades iaf ta mig hem.
Sen när jag väl kom hem så sov jag några timmar och det var behövligt för efter den sömnen så könde jag mimg faktist fräsch igen efter alla de timmar jag missade förra helgen.
Och på kvällen så blev det wayne's med Sarah och Tommie och Lukas, Mycket trevligt! Drack för övrigt en av de godaste energidrycker jag någonsin druckit! Och det var detn coolaste häftigaste och mest fascinerande flaska jag sett! Så jag rekommenderar den starkt! har ingen bild på den men den är grön i flask form och massa saker på den. även att det inte var så mycket så var den värd 30kr.
Efter det så fick vi vidare till kebabbaren och jag tog en super god Kebab med bröd! Och han i kassan upplyste mig även att brödet var från Tyskland som jag inte tyckte var så intresant men gott som fasen var det!
När det var slut på denna kvällen så var det att ge sig av till Ekhagen för att hitta vägen hem till Sofia där det var fest! och i mon åsikt så tyckte jag det var kanon skoj! Men händelserikt på positivt och även lite negativt trängde in sig med! och det gillar vi inte! Men sådant händer.
Blev även så att man sov där och sängdags blev kl 04.00 och dagen efter så var det skolavslutningen! HeHe.. Så vaknade innan klockan faktist! ungefär vid halv 7 och bara låg och tänkte tills klockan var 07.15 då jag gick och väckte Tommie! För det var då dags att åka hem för att duscha fixa sig och byta om till avslutningen!
Så var stressad som in i norden! allt gick på en timma för då var det dags att ta bussen som gick 08.15 och var försenad med 15 min till skolan! trodde jag.. Jag hade helt och hållet tänkt åt skogen! jag var 45 min förtidigt! och fattade kanppt inget! Men aa jag var i god tid och var glad över att markus även var där! så slapp jag sitta där själv iaf. Nu börjar det bli mycket text så sammanfattning så söööög avslutningen ett tal var lite skoj! Gick även och åt på pallas athena helt ok! men buffé är så äckligt för man äter så myclet! ! så usch! Åkte hem och spenderade kvällen med Tommie
Peace out!
/Elias Svensson




Elias "look" när han vara trötteeeer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0