Träningsvärk är sköönt!

Har lite träningsvärk efter golfen i måndags.
Idag är det knappt något men igår hade jag vid revbenen precis vid slutet, det var ju som sagt ett tag sen jag spelade golf senast och då blir det några svingar och resulterar i träningsvärk. Och mot många andra som tycker det är jobbigt och besvärligt med träningsvärk så kan jag nog inte hålla med.
Trävningsvärk är sjukt härligt beror på vad det sitter ja.. men just magen eller som detta fall revbenen/magen så är det sjukt sköönt! Speciellt när man sträcker på magen och man känner hur det tar emot. Bäst är det när man vaknar på morgonen! haha! Härlig känsla eller något vad vet jag? gillar det iaf! :)
Och när man har träningsvärk så betyder det att man har gjort rätt och att man verkligen har varit aktiv! ;)
/Elias Svensson



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0