Säg inte det är sant..

Ligger här  på sängen såhärdags på kvällskvisten  och börjar få ont i halsen! kände av lite innan vid 5 idag och sedan tänkte jag att det går över men tiden har gått och jag tog en joggingrunda i detta fina vädret och lite fys träning hemma och sen tog man en dusch men har bara blivit värre! och vet att man inte ska anstränga sig när man har ont i halsen men aa.. Hoppas verkligen inte jag håller på att bli sjuk! för allt som är planerat i helgen vill jag verkligen inte missa! Då har man väntat på 3 bra dagar helt i onödan..
Ska nu gå ner och göra lite tea innan jag går och lägger mig och hoppas detta bara är något bara kom och bara försvann! Och att jag mår bra imon när jag vaknar! För imon är det köket och nationella provet i engelska så jag hoppas verkligen inte att jag missar avslutningsmiddagen som vi ska laga till 3:orna! men provet kommer jag göra i vilket fall!
Ha det gott! för det ska jag iaf försöka ha..  GodNatt
/Elias Svensson

2stora artister! en bra och lugn låt
Tracy Chapman & Luciano Pavarotti - Baby, can I hold you tonight



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0