Och då har även jag kunna ro det hela i hamn.

Elias berättade lite om att han hade fått sina betyg igår, och till min stora förvåning så hade inte jag fått det. Jag blev riktigt sur och arg. Men sen i eftermiddags så visar mamma upp ett brev som hade kommit igår, och jag blev så arg på henne att hon hade tagit in posten igår och inte sagt något till mig.
Men i alla fall så är jag mer än nöjd och det borde jag vara.
Fick
2 MVG i Storkök och i Servering B
5 VG i Restaurang, arbetsmiljö och säkerhet, ansvarsfull alkoholhantering, Svenska B och Idrott B.
5 G i Livsmedelskunskap B, Ergonomi, Naturkunskap A, Engelska B, Matematik B.
Så nästa år ska jag har minst 5 VG, minst 5 MVG och inga G, beroende på hur många ämnen jag läser nästa år.
Så har inget mer att tilläga, kollar på Bröllopet och VM. Royalist JA VISST!
Ciao/Seiborg.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0