Morgon alla ungar!

Godmorgon på er alla!
Börjar lite senare idag kl 9! Wohhooow! börjar annars åtta 10 av 10 gånger i veckan..
Har precis ätit en stabil frukost som smakade gott och var nyttig! :)
Började även dagen med en VitaminWater och då kan dagen lixom inte gå fel hur man än gör!
För övrigt så är VitaminWater mer än en dryck i min syn!
För på varje smak så finns det en historia ochh visst.. de kan gå lite långt ibland så som drakfrukt.. Men apelsin+apelsin (c+kalcium) som jag dricker nu är lite bra, men första gången jag läste den så tyckte jag det bara töntigt.. Det står iaf såhär: "Det finns två olika morgonnmänniskor. Tillhördu en av de 3% som studsar upp ur sängen som påtända ekorrar och dukat upp en hotellbuffé till frukost? Grattis. Du kan sluta läsa här. Men om du är som Fredrik ö på vårt kontor och misshandlar snooze-knappen skyller på sena amkomster.." aaa så står det lite mer ointressant längre ner. Men tycker ändå att det är roligt attläsa allt detta! Men även om man ofta ingår i de "3%"och de trycker ner så fint så är det bara en rolig sak! :)
Det som man märker direkt är att de ALDRIG har stor bokstav efter punkt eller på början av text, även så har de skrivit på "ungdomska" ett tydligt exempel är "fråhor? Hojta itill 049623.." aaa  hur ofta är det man skriver hojta på en flaska? inte ofta! 
Men nu ska jag inte sitta och läsa ner på denna goda dryck! Även är det dags att dra sig! Så Vi hörs  och ha en wunderbar dag! För solen ör på topp även som mitt humör! ;)
/Elias Svensson

Kanye West - Good Morning


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0