Lite överseende får ni faktiskt ha.

Jag tänker inte hålla någon längre predikan om de senaste dagarna.
Jag har det bra i alla fall och har nu sommarlov vilken känns härligt.
Elias har nog nämnt allting som man behöver veta.
Igår så började jag på mitt nya jobb på Gyllene Uttern, det var riktigt kul faktiskt trots att det var jobb från klockan 8.00 - 18.30 så funkade det i alla fall och det var riktigt roligt. Idag blir det jobb också från klockan 9.00 - 20.00 långa pass blir det och skulle egentligen jobba imorgon och på Måndag men Söndagen får jag ledigt vilket kommer behövas.
Jag har inte direkt något mer och säga om mitt liv eller så, bara att jag längtar till klockan 20.00 idag när jag ska stänga hela kaffestugan själv vilket känns lite konstigt, men det funkar nog.
Ha en fin och regnig dag.
Ciao/Seiborg




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0