Helgen----...............,,,,,,,,,,,,,,,:::::::::::::::::::::::::::: :D

Så nu hade jag tänkt att berätta lite om helgen som har gått. I fredags så var jag på a6 med Henke där min plånbok tappades bort. Blev sur som fan och surade resten av kvällen. Lördagen drog jag Elias och Wiggen in till stranden och badade och hade det allmänt härligt. Vi drog även in till stan för att dra en Falafel. Kvällen spenderades ju som sagt i Kaxholmen med mycket trevligt folk från klassen. Vaknade runt 8 på Söndagen och mådde inte allt för bra. Drog hem och kollade på tennis, sov i 3 timmar och missade matchen. Sen bar det in till stan för fika med, Elias, Tommie, Annie och Sophia va det va? Kom hem runt 11 och var då redo för att träffa John Blund.
Denna helgen är ett tydligt tecken på hur jag vill att sommaren ska se ut.
Har eran helg varit bra. Min har varit det i alla fall.
Ciao/Seiborg





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0