Har gjort mitt val nu!

Förlåt för dålig uppdatering igår.. var inte hemma förs än halv tolv och då satte ajg mig med idrotten i 2 timmar eller något och deckade sedan.
Men idag ska jag försöka skriva lit mer.
Har även gjort mitt val idag! tänkte att jag ska slinga håret idag! Blont blir det, innan stod det mellan att har kvar mig vanliga hårfärg eller slinga blont eller brun? Men blonda slingor nu, sen tar vi brunt till vintern och sedan ska jag ha min vanliga färg! För jag gillar förändringar! Öch blir nog lite bättre enligt mig själv och andra som tycker med.
Dags för att dra sig!
/Elias Svensson

Lite tung musik idag! Gillar inte hela låten! Men en en hel del! Kanske inte så poppiiis men jag har blandad smak! :)



Detta fast utan glasögon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0