Hahahah sikken avslutning på förra veckan!

Hej på er!
Tänkte blogga lite när jag kom hem igår vid 10, men tvärr så måste man ändra planerna lite..
Var hos wiggen under dagen och hade det riktigt chill och gott gic o åt en pizza och snackade var även ute o drog i oss lite sol. Hade även en sjukt bra dag i lördag! Stort tack klassen! Har nog en av de bästa klasserna i världen! bara så ni vet!
När jag kom hem så var jag smått hängig men ville göra något! Så varför inte ta dfet lugnt på dagen och kolla tennis och på kvällen dra ut och fika? KANON! Så blev det med! Tennisen sööög för svensken Söderling åkte på stryk.. men han gjorde det av en som är bättre! Så man visste nästan lite innan hur det skulle sluta.
Sen när man åkte ner till stan så drog jag och Tommie lite tidigare till stan bara för att äta lite käk och då tog vi båda fransk kebab! och måste ge ett minus till hallall-pizzerian alcamo! Tommie beställde en dricka i flaska 30cl till kebaben och efter typ 5 min då kommer ägaren/bagaren ut och sa "du beställa bara i burk" och även jag som inte var så uppmärksam hörde att Tommie sa flaska.. och då gjorde han 2 fel! han sa till honom att betala en femma till och tyckte det var barnsligt att inte bjuda på det.. eftersom han gjorde fel och det bara var en femma.
Och åt även fransk kebab för första gången och hade högre förväntningar..Men fick knappt sås och beställde med fetaost och var mer feta än kött så aaa.. inge bra!
Sen när vi drog ner o fikade så var det trevligt ! :) Var på sandys och de var tvärtemot alcamo! Där fick vi 1 bakelse bara för att de skulle slänga det imon annars.
Och som sagt bussen..  Sista bussen går hem 21.57 och tycker det är så dåligt så det knappt finns.. alldeles för tidigt! Så igår tänkte jag "vädret är så fint och varför inte sitta kvar till 23 och gå hem sen" Så gjorde så och det ångrar jag på ett sätt men glad över det på 2 andra! Tur att Tommie, Annie och sophia skulle till ekhagen och tommie till mig så då blev det roligare! Men det bästa var nog att jag fick cykla större av biten, men vet i sjutton varför jag cyklade så dåligt!? Styret gick från höger till vänster och tror nästan jag halv sov med.. äsckligt trött var jag!  usch ja.. Fick inte så mycket sömn inatt heller, somnade vid halv 2 eller något och var la hemma vid 01.15. Men det goa är att vi slutade vid halv 11 idag! Så har sovit från 12.00-16.00 idag och sjuuukt sköönt men aa har typ sovit 12 timmar i helgen så kommer somna tidigt idag med tror jag nog.
Men imon är det fotbollstunering! och fy satan vad ajg ska spela! Ska göra allt för att vinna inte som förra året! bara vara försvarare för att inte släppa in mål. Så GO LILLFOT (och yngve) :D haha
Hej med er!
Elias Svensson

Från rix fm! & Tom ser lite vinglig ut! haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0