Fy för lånemobil

Har kollat runt lite på mobiler i veckan, och eftersom min förra mobil fuckade upp totalt! Så får jag 2000kr för den och sedan ska jag lägga till lite för att köpa en riktigt bra och fin telefon som jag verkligen vill ha och gillar!
Men just nu har jag hittat 2 mobiler som jag funderar på. Jag är ute efter kamera och musik! Så det finns inte jätte många med båda kombinationerna! Och eftersom jag inte gillar touch så blir det ingen iphone..
Men ska kolla vidare lite till och se vad som finns.
ByyeeE!
/Elias Svensson


Finns både i svart och vitt, lite speciell mobil men i like it!





Denna har jag gillat sen den kom ut för ett tag sen! isf blir det nog den svarta, och den har walkman som jag helst vill ha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0