Förväntningar är inget bra.

Igår var det då fredag och var ledig från skolan, Gjorde inte så mycket speciellt.
Typ bara chillade, solade, umgicks med kompisar, och lite andra saker.
Hörde om att lulleboy tappade sin plånbok! Tycker lite synd om han.. Köpte sommarkortet för någon dag sen och nu var det bara till att hälsa hejsvejs, som man säger: Skit händer även de bästa.
Idag ska det nog bli en bättre dag och Lukas kommer komma på andra tankar!
Tror dagen ser ut såhär att det blir stranden och sola och ha det gott några timmar! Sen blir det att åka till nässjö med wiggen som chaufför och hämta matilda och lite skit.
Sedan blir det att åka bumms hem till Wiggen han själv och ska bli en sjukt rolig kväll är mina förväntningar! Fast förväntningar är skit! För hade högre förväntningar igår och det blev inte så som jag hade tänkt. Men! Jag fick tillfällen då det gick göra kvällen så mycket bättre! Men tyvärr så tog man inte chansen och får skylla sig .ite själv får jag nog lov att säga..
Men aaa har inte tillgång till så mycket data mer idag så vi hörs aningen om några timmar innan jag åker eller imon. Och ha en jävligt bra lördag! För det ska jag!
/Elias Svensson




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0