Flashbacks!

Fick lite flashbacks nu så här på kvällen. Som jag nämnde tidigare så kollade jag på tennisen mellan Söderling och Federer. Mot all förmodan så vann Söderling mot världsettan och är nu i semifinal. Det var exakt under samma tid förra året som Rolland Garros befann sig. Omständigheterna var även detsamma. Jag hade Sommarskola i Matte och Spanska. Kom ihåg det så väl. Vi satt inne i ett klassrum där vår dåvarande lärare Anders satt och undervisade oss. Han satt och kollade på live uppdatering och berättade hur det låg till hela tiden. Kom inte riktigt ihåg hur matchen slutade men det var en otroligt skön känsla i alla fall när man äntligen var färdig med allting och hade fått G i alla ämnen. Detta året vet jag inte hur det kommer att gå. Jag har två prov kvar som måste göras innan den 6 Juni. Kort tid men jag ska lyckas. Ska plugga sönder matte nu framöver. Fy fan alltså, men jag ska lyckas. En sak som är positiv är i alla fall att jag har höjt mig i ett antal olika ämnen vilket jag är väldigt stolt över.
Nu blir det till att Softa resterade delen av kvällen. Och imorgon väntar besök på Mårdskog & Lindqvist vilket är våran förra grossist i skolan och sedan besök hos Landshövdningen vilket kommer bli hur kul som helst.
Ciao/Seiborg



Var och såg honom i Båstad för kanske 4 år sedan. Då var han usel och hade inget spel alls. Nu vinner han mot världsettan. Utveckling kallas det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0