Fint som socker

Har varit en lugn dag idag!
Började med att man var äckligt trött när klockan ringde och brukar inte vara likt mig, okej att man är trött och att det är skönt att ligga kvar i sängen! Men idag var det knappt så man orkade upp! Tror det var för att jag golfade igår och det tog på krafterna när man inte använt just dem musklerna.
Som Lukas sa så var det städ för hela slanten idag och visst det suger men skujt fint bilr det och då är man nöjd!
Slutade vid 2 och gick direkt till sängen och somnade 2 timmar sen var det bara till att ge sig upp till spisen för att göra lite awesome käk! Var sjukt hungrig efter den äckliga maten i skolan! inte ofta jag tycker det men det var inte okej idag bara..
annars har det bara blivigt övningskört och en behövlig dusch efter all städning och aa en bra men lugn dag som sagt.

IMon blir det nog en sjukt bra dag efter som det blir en liten "skolresa" så kallat studiebesök :)
och vi ska till någon Landshövdningen eller var det var och det första man tänker på är indianer! haha!
hövdingen och deras stam! Men så var det då inte! Får reda på vad man göra där imon och på lärarna lät det som om man INTE ville missa det! men så kan de ju bara säga med.. Men jag litar på dem! SÅ det ska jag inte missa! och man får ju en gratis fika med! ;) så aaa går ju inte att missa!
Även fint väder imon så pappa har lovat grillning! SMARRIIIIGT!
Trött som en panda så dags att sova lite tidigare!
Ha det så  bra!
P.S! Hatar verkligen bilden på mig på headern! men det ska fixas inom kort jag lovar!
/Elias Svensson

Finns det någon bättre låt eller? Nej! Har aldrig tröttnat på den! Kärlek till den! <3
Billy Talent - White sparrows



Kanske är han vi ska träffa imon!? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0