Icke fredag idag!

Tjablogan på er!
Haft lite uppdateringar att dra upp!:)
Jobbet går på för fullt och väntar fortfarande på min första lediga dag! Igår så jobbade jag för pappa och tjänade 650kr på att nästan ha skoj i 6 timmar! Total värt det!
Och idag ar det "back to theee old days" för var på dagis idag, men i deras kök och det är riktigt härligt, inte lika mcket och göra som i andra köket men tillräckligt för att må bra och ha en del att göra.
Jobbar hela helgen + på måndag! Sen Ledig tisdag, Men bästa av allt är att jag är ledig midsommarafton!!! GOOTT SOM SATAN! hehe.
Känns för övrigt inte som det är fredag! det suger lite.. för vill verkligen göra något i helgen!! Men har sovmorgon imon till 08.00!! sikken lyx! en hel timma! :D
Fick även mina betyg idag! Wooohoooow! blev positivt överraskad faktist! Visst inga betyg att skryta med eller så men sjukt bra för att vara Elias! Märks en hel del att jag är praktiskt lagd! MVG i storkök, restaurang och idrott.
Fyller för övrigt 18 på söndag! sjukt härligt! Men jag var med peppad för att fylla 18 för 1 år sen! Idag så känns det som man är 18 och då är det inte same shit! men aa ska bli skoj iaf.
Så känns som om livet är på gång upp! :) Men fattas fortfarande en sak i livet! Men inga föroppningar! För suger när förhoppnigarna blir besvilekse.
Tack för mig & HaDetGott!
/Elias Svensson





Visst att jag är 18 på söndag men kommer fortfarande ha barnet kvar inom mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0