Do not like!

Idag är det då  söndag och har bara varit hemma och kollat på fotboll.. Gillar verkligen inte fotboll men det är inte så illa när man väl kollar. Har typ även sovit bort halva dagen eftersom jag inte är 100% kry.. Men mår bättre nu och ska nog vara tillräckligt frisk för jobbet imon! På tal om jobbet så har jag inte så mycket glädje av att gå dit imon! Känner verkligen inte för att jobba ett skvatt! Men Cashen blir fina och kommer säkerligen inte ångra mig efter sommaren! :)
Jobbar typ resten av juni nu, förutom midsommarafton och 2 dagar efter det, och det är jag SJUKLIGT glad över!

Och som Lukas sa innan så var det en bitter kväll igår, men det går ju inte leva i toppen all the time! Men åkte senare till ekhagen och kollade film med Annie och Sofia och det var exakt vad jag behövde för att ta kvällen från botten till toppen!

Och det får avsluta detta inlägget! För nu är det dags att äta lite och aa kanske lite teori till körkortet som jag äntligen kommit igång med, och vill ha lite gjort innan Tommie kommer.
HejSvejs
/Elias Svensson

billy talent - the ex



Har tappat båda mina underbara glasögon sen London och det känns rätt onödigt. Heheh


Kommentarer
Postat av: johanna

sjukt onödigt!! åhhhh. london. så himla fiiint. jkpg funkar ju med. ^^^^^^

2010-06-17 @ 15:50:42
URL: http://johannafalk.devote.se
Postat av: Elias

hahahah tycker med det är ganska onödigt :( Men aa thats life! :)

Solklart! Den stora staden kan man klara sig utan! fast sjukt nice! Men jönköping är bra på alla sätt med! :)

2010-06-18 @ 19:42:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0