DAMN!

Den är kaputt, söder, boom!  Nej men min underbara klocka är sönder igen! Tappade den i stengolvet idag! Så den funkar inte som den ska! :(
Lämnade in det för typ 3 månader sen och den skickades ner till schweiz för att lagas! och den kom inte hem på 2 månader pga askan.. och pallar inte vara utan den igen! Använder den vart jag än går!
Men hade även lite tur idag! Chefen ringde på jobbet och sa att jag är ledig nästa Torsdag, och det betyder att jag kan jobba på pappas jobb för de ska ha sillbord! och få 500 på 2 timmar! det är sjukt gött istället för att få det på 5 av mina 9 dagliga timmar på mitt andra jobb.. Så tummen upp! (:
Fast just nu efter en bra dag så verkar det som om dagen slutar på botten iaf.. men aa.
/Elias Svensson





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0