Då var det klar och fixat! Björn Ranelid och jag hand i hand.

Jag fick jobbet som jag nämnde igår, det känns fint faktiskt. Det innebär att jag ska göra mackor, servera dryck och plocka tallrikar på teatern i höst under deras föreställningar. Så nu har jag tre stycken olika jobb. Lindgården, Gyllene Uttern och nu teatern. Känns ganska bra att vara 17 år och redan har tre olika jobb. Fy fan vad jag är bäst alltså. Och det mest positiva med det hela är att Björn Ranelid ska ha en föreställning och under den föreställningen så ska jag jobba. Det är ju hur sjukt som helst. Björn Fucking Ranelid.
Ciao/Seiborg



Vilken stilig och bedårande man han är denna Björn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0