Att vara eller icke vara är den stora fråga!

Bilden är fin. Markus och Wiggen ser ut som om de går i femman.
Lite poesi så här på morgonen är ju aldrig fel.
Som jag berättade igår så fick jag först G vilket var helt underbart. Sen drog jag till a6 och tappade plånbok och det var just därför jag inte bloggade mer igår. Det är så jävla tomt att inte ha någon av sina 4 värde saker. Nycklar, plånbok, mobil eller ipod. Och ni som har tappat det vet hur det känns. Hel konstigt och man känner sig liksom tom exposed naked. Nu ska jag inte gräma mig över det längre.
Solen lyser och himlen är blå. Vilker passar perfekt för denna Lördag. Ikväll blir det fest hemma hos Wiggen. Det kommer att bli fint tror jag. Har laddat nu hela veckan men lusten gick ur mig lite igår, men med det här vädret, kaxholmen, kompisar och alkohol skulle väl inte kunna skada kvällen?
Nu ska jag bara ta det lugnt och sen får vi se vad dagen tar vägen. Det var tal om att vi skulle dra till vätterstranden.
Spärrade mitt kort innan förövrigt.
Ha en fejn daoug!
Ciao/Seiborg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0