3 Album, 3 Ord! Damn So Good!

Fan villken sommar med all denna musik som kommer ut!
Läste JP idag och stod att Oskar Linnros skulle släppa soloalbum! Ni vet han från Snook.
Sen kollade man även till vänster där Kent var! De släpper nytt album om exakt 15 dagar! och det hade jag inte en aning om! Men sjukt nice måste jag säga!
Sen även som ni märkt Eminem! King Of The Kings just nu. Så det som säger att den inte har någon bra musik i sommar ljuger så hårt! eller så har den ingen musiksmak! ;)
Ha det gott
/Elias Svensson







3 album, 3 ord! Damn so good!

Kommentarer
Postat av: Anonym

men hallå, oskar linnros ha redan släppt sin platta. :)

2010-06-15 @ 21:37:54
Postat av: Elias

Jag vet :) 9 juni släpptes det (: Men det blev ju nytt för mig som såg det idag! :P hahah! :)

2010-06-15 @ 22:16:18
Postat av: elin

ååh, KENT <3 jag visste inte heller om deras nya album, sjukt nice!

2010-06-17 @ 12:45:28
URL: http://givemethebliss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0