Sommarminnen är lovely!

Hej på er, elias här!
Vet att uppdateringen suger! Men jag känner att det är sommar och mitt sista så tänker inte sätta mig o dra ner mitt liv framför datan bara för att! Visst snällt av er som verkligen gillar bloggen och de som kollar varje dag! Tack ska ni ha :)
Men idag hedrar jag mitt inlägg till mina galet bra vänner och sommaren!
Sommaren startade lite seeg och det var bara jobb och jkobb och vissa saker gick inte riktigt som man ville! Men nu när man haft lite ledigt då och då, vädret är tillbaka i topp! Och tiderna är underbara så kan inte så mycket gå fel! :)
Är brun som fan! och just denna helgen är ett minne för livet vill jag säga er!
Började med fredagen som startade med jobb och chefen kallade in mig till kontoret och sa att hon verkligen är super nöjd med mig! Även pensionärerna och vårdpersonalen är riktigt nöjda med mig och glada över att det står en kille i baren, Efter jobbet kom så hämtade Wiggen mig och vi åkte till Henrik och hämtade honom och Lukas och våran resa var på gång till Lukas lantställe.
Vi köpte lite mat, grillade, hade underbar musik, uppe sent med tänd brasa och snackade om allt och hade det sjukt bra! Tog även båten för att åka till en liten Ö och steka lite på lördagen! Hade det verkligen time of my life!
Så ska några dagar vara! Annars är det fan ingen sommar..
Men visst det låter ju inte så jätte speciellt men det speciella är gemenskapen för mig!
För Lukas drar till Thailand i cirka 3 veckor och Henrik drar till USA i 1år! Snacka om härligt för dom! men sjukt surt att inte träffa dom på ett tag! Önskar Henrik all lycka i USA och hoppas han får en kanon tid! så ses vi när du kommer hem! :D
Lukas ha det så gott du med! :) 
och grabbar.. TACK för en wunderbar helg!

Resterande av helgen så har jag varit med den dära goooa Annnie!
Tiden som var kvar av lördagen så tog vi en liten promenad och fikade lite och hade även tid till lite gooodis och träffa fiiiaa lilla. söndagen slutade med att steka på stranden med annie och senare kom även Joel och Sofia! :)
tack för de dagarna med! :)  och inte nog med att grabbarna drar! så drar även Annie iväg resterande biten av sommaren!
Hoppas du har det kanon så ses vi ju solklart i augusti! :)
Känner verkligen att sommaren är bra och sanrt kommer micho, filip och sarah hem från deras länder! :)
Kanon kul!

Härligt att skriva av sig för övrigt :)
Vi höres och ha en bra fortsättning på sommaren! :)
/Elias Svensson




Detta är ingen vanlig bild! Detta är ett minne!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0