I-I-I Like it!

Hallååå nii!
Är veckans blogg har jag fått höra på en hel del ställen! :)
Och för er som inte kollat så kommer jag inte blogga så mycket i sommar.. Har inte så mycket tid och även att det är sjukt nice att skriva av sig! Så känner jag att datan är så viktig på sitt sista sommarlov!! Men ni andra som bloggar så säger jag Starkt av er! (: men ska nog komma ikapp er efter sommaren igen! hehe ;)
För övrigt så fyller syster år idag! Grattis Elin Svensson! Hoppas du får en kanon bra dag!
men dags att dra sig ut yill systerdotter! Hon är allt för wunderbar! 3år och en riktig pringla!
take care & ha en sjukt bra fortsättning på dagen och sommaren framför allt!
ByyeeeeeByeeee!
/Elias Svensson
/>



Ursäkta denna slappa bilden! Men vad fan, det är sommar! ! :)))

Kommentarer
Postat av: Louise CV Odehammar.

Gillar bilden starkt! :)

Hoppas allt är bra med dig!



KRAM <3

2010-07-30 @ 22:41:18
URL: http://louisecvodehammar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0