Det är över nu.

Som jag har berättat tidigare så drar jag till Thailand imorgon. Ska bli hur härligt som helst och kommer sakna alla. Speciellt Henke som drar till USA ett helt jävla år. Det kommer att suga hur mycket som helst. Jag och Henke har umgåtts i ca 7 år och vi har så otroligt mycket minnen tillsammans. Men man får se det så att han kommer ju tillbaka om ett år då vi har tagit studenten. Då ska han få lida av att gå i skolan ett år extra.
Som Elias berättade så var vi i min stuga och det var riktigt riktigt härligt. En av de bättre dygnen på otroligt länge. Sen när vi kom hem så drog jag och Henke hem till Julia där Sara och Olivia även var, de grillade och vi pratade. Detta var för övrigt den sista kvällen som jag träffade Henke. Aja. Nog om honom.
Så imorgon klockan 09.00 kommer pappa och hämtar mig och Malte oss utanför vårat hus. klockan 15.00 går planet från Arlanda till Kiev. Sedan klockan 20.00 går planet från Kiev till Bangkok. Så om 1,5 dygn så är jag framme i Bangkok och äventyret kan börja.
Så jobb och det vanliga Svensson livet kan nu ta sig i häcken i hela 19 dagar.
Ha det riktigt riktigt bra så ses vi den 24 Juli. Jag kommer troligtvis att uppdatera någon gång under min vistelse.
Henke se nu till att ha riktigt jävla roligt år och lev livet och ta det jävligt lugnt och gör inget onödigt. Så hörs vi och även kanske ses om den möjligheten finns :D





Ciao/Seiborg





Henrik ¨Güstaw¨ Tengberg.

Ha det så bra!

Kommentarer
Postat av: pia

Killar, njut av ledigheten, så ses vi när plugget startar!

2010-07-13 @ 15:49:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0