Nu har NI väntat länge nog, länge nog.

Så efter mycket brevbomber, terrorister och feminister som har hotat mig så är jag eller vi kanske ska säga VI är tillbaka. Nu börjar äventyret igen.
Folk frågar allt förjämnan om vi inte ska börja blogga igen. Vi har haft ganska mycket tid den senaste tiden men inte riktigt haft orken. Men nu kände jag att det är mycket grejer som snurrar i mitt huvud så jag kan likaväl skriva av mig lite.
Lika fort som det var sagt så är det nu även över. Detta Sommarlovet. Lovet har varit helt okej, inte riktigt uppnått mina förväntningar kanske, men det har jag att skylla mig själv.
I början av sommaren så jobbade jag ganska mycket, men varvade det hela med härliga dagar hemma hos mig med mina fina vänner och en del tid spenderades i stan och på stranden.
Sen så stack jag ju som jag tidigare har nämnt till Thailand i nästan 3 veckor. Det var en gudomlig resa, men jag har kommit på att solsemester med familjen i 3 veckor kanske inte är något för mig, Är lite mer den typen som håller till i storstäderna. Lite mer som händer.
Sen så spenderade jag en del tid i stugan och även tid med mina vänner.
Och de två sista veckorna så jobbade jag nästan varje dag vilket tog en del på mig.
Nu är skolan igång igen vilket är helt underbar. Min klass är hur härlig som helst och alla är helt underbara så det är bara positivt.

Och nu denna veckan ska den äntligen beställas. Iphone 4 det känns ganska underbart, har längtat efter att beställa iphone ett tag nu och nu ska jag göra det.

Orkar inte skriva mer nu. Men nu är jag äntligen igång.
Ciao/Seiborg
Underhållande som fan. Ni som har gjort min morgon när jag har arbetat!
Full Elias hemma hos Fia.
Vi drog till stugan.
Hade grillkväll hemma hos mig.
Lillebror konfirmerades.
Från försommaren till skolans start. Nu jävlar kör vi igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0