You want what you can't have, Ooh girl that's too damn bad

Nationella gick bra! Var nästan mycket lätt, eller aaa det var lättar rubriker att skriva om.
Men snart har vi då muntliga i Svenska och det kommer inte bli lika skoj kan jag säga på förhand! men men.. jag är då nöjd om jag får ett G :)
Har även ätit för mycket godis på provet och efter provet!  jag äter typ aldrig godis! tycker det knappt är gott! men chips ligger mer varmare hjärtat isf (:

Veckan har gått riktigt fort! trodde pappa skojade med mig igår när han sa att det skulle vara fredag idag.. men aa det kommer en jäkligt bra vecka framför mig! så längtalängtalängta!

Hadet gatt!
/Elias Svensson


Får mina tankar dirket på hockey! typiskt hockey låt känns det som! :) och håveee vann igår för er som inte vet ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0