Valborgsmässoafton inte valborg!

Idag är det då Fredag och Valborgsmässoafton, alla säger valborg? men imon är det valborg! så sluta med det!
Idag så tog jag en "Geek of the week" dag, drog alltså inte till skolan så jag kunde göra färdigt lite uppgifter som jag inte var färdig med än..  men missade inget i skolan iaf för det var bara svenska och hade inte våran lärare utan Gustav, även så att ingen lektion efter för det var något som inte jag vet något om som gjorde så att vi endast hade 10 min sen fick man gå hem? men aja det var iaf rätt dag idag (: och vann mer än jag förlorade på den.
Ikväll får vi se vad som händer, snack om fest och bla.bla.bla men naaaee tror inte det blir något med det :) men det kommer säkert en uppdatering om det senare.
Så nu ska jag la göra något käk och sååå
Därför säger jag Hej! och seeesss!
/Elias Svensson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0