Tiger wooods II

Jag vet att Lukas har dragit upp lite om Tigern men nu har ju Nike tagit tillbaka Mr Wodds, efter de hade sagt upp kontraktet med honom för otroheten som ni säkerligen vet..
Lukas säger att det är över? Det har kommit fram att han även försökte sig på grannflickan... MEN MEN inte det jag ville säga med detta inlägget.. 


Nike har gjort en reklamfilm med Tiger nu, och måste säga det är riktigt tung! Det handlar om att Tigers pappa Earl (som är död) som pratar med honom från "andra sidan"  och han frågar sin son som står som en ledsen hundvalp och kollar rakt in i kameran: Hur tänkte du? Vad känner du? och Vad lärde du dig av detta?

Tycker detta är en sorglig reklam och man blir helt tyst efter att ha sett den och som Nike verkligen har lykats med!
Alla andra bolag bara fortsätter som inget har hänt men Nike tar verkligen upp detta och gör det bra.
Många tycker detta är helt fel! för det har inget med sport och inget med Nike att göra. Fast nopp! jag tycker detta är bra. med det är ju min åsikt

Kolla och döm själva.
/Svensson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0