Text it

Hallååå alla barn.
Sitter här hemma och tråkar, men känner mig rätt frisk idag! Lite krassel men det är fan borta imon! :) men kommer kanske stanna inne imon med, så jag slipper få tillbaka skiten direkt igen..

Har positiva nyheter att berätta: Jönköpings influensan kom vidare till FINAL! :D
Det är såhär att jag har tidigare skrivit om en tävling "Unga Ekokockar i Lejonkampen " som man då ska laga  närproducerad mat och massa saker med en råvarukorg som vi får och innehåller lite saker som vi måste använda oss av, och igår kom svaret att vi är 1 av 6 lag som har gått vidare till final och det är då: Jane,Viktor & jag som kommer att befinna oss på russbygymnasiet typ något datum jag inte har i huvudet, med sjukt härligt iaf! och vi ska vinna!!

Sen börjar även finalerna i hockeyn idag!! Mitt lag hv71 mot Lukas lag Djurgården! som kommer bli mycket spännande!! och på tal om slutspel! så ska jag ta bort mitt jäkla slutspelsskägg idag! har tröttnat på det och ser bara ovårdat ut just nu.. men kör nästa år igen! he he :) så Fräsch på G!

Ha det!" / svensson


Kommentarer
Postat av: Anonym

Äntligen Elias har drömt om att du ska säga de orden.

2010-04-15 @ 20:59:35
Postat av: Anonym

Hahah många som har klagat så vet inte riktigt vem du är ;) men känns konstigt men härligt nu när det är borta iaf (:

2010-04-15 @ 23:23:31
Postat av: Louise CV Odehammar.

Hahhaha, wtf! :D

Elias TA BORT :D haha :S:D

2010-04-19 @ 15:10:23
URL: http://LouiseCVOdehammar.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0