Tears Into Wine

jahopp! Då var det veckans bästa dag Lördag som gillas.
Vaknade för 2timma sen och kollar på nyhetsmorgon och lite saker om hockey, läste ett glädjande besked idag! Stefan Liv kanske stannar i hv71 i år med ! :D.
Har faktist ingen dagens planering, tar oftast dagen som den kommer och blir ju att bestämma lite efter hockeymatchen som är ikv eller aaa.. börar kl 16.00 och kan säga att jag är 99% säker på att hv71 tar Guld om inte idag så gör de det på¨måndag, men min gissning ligger på idag. så dagens tips! Missa inte matchen!

Vet att det är mycket hockey snack just nu på bloggen och att många av er inte bryr er för 5 öre.. men det är inte långt kvar av finalen så stå ut tills ikv eller på måndag, sen är det finito.

Ska nog sätta igågn att göra min 3 rätters meny till mitt praktiska prov som ska vara inlämmnat på torsdag och ska lagas på tisdag nästa vecka. Hoppas att allt kommer gå vägen! men varför oroa sig ?:)

Men ha en bra Lördag så ses vi KANSKE utanför karlssons inatt om allt går vägen! :)
HejHej! 
/Elias Svensson 

Billy Talent - Tears Into Wine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0