Stockholm Baby!

Som jag skrev igår så hade jag ingen tid till att blogga och knappt någon lust heller för den delen. Djurgården förlorade ju igår, men inte hänger jag läpp för det.
Stockholm har varit hur bra som helst hittills. Otroligt konstigt väder bara. Igår snöade det på morgonen och var +2. Idag är det sol och verkar vara hur varmt som helst.

Söndag
Vi kom ju upp i Söndags och jag befarade resan eftersom jag HATAR att åka bil. Vi gick på stan tills de stängde runt 5 sen drog vi till Kungsträdgården och drack kaffe i solen. Otroligt schöönt.

Måndag'

Igår tog det så förbannat lång tid innan vi kom iväg in till stan. Vi bodde som sagt hos min morbror ute i Solna. Där AIK ska hålla på och stöka. Fy fan. Sen gick vi på stan och jag hittade helvetets snyggaste skor. Och på kvällen så var vi hos mammas väninna och det var bättre än jag trodde för deras dotter var hemma som är 8 timmar yngre än mig. Mamma och hon är barndomskompisar och så får de barn så nära varandra på samma sjukhus dessutom, det är coolt.

Tisdag

Idag ska vi gå på stan ännu mer och ikväll så blir det hemfärd.

Ha det bra hemma så hörs vi.


Ciao/Seiborg




Det var väl inga blommor. Men vädret var sjukt härligt i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0