Shashashashas

Helluuujjjuu
Har haft dålig uppdatering de senaste dagarna, men här kommer förklaringen.

Har varit hos Erika torsdag och även fredag det var rooligt och gött att träffa henne igen.
Sen åkte jag till stan från typ Tranås  till Jönköping igen för att träffa Tommie och Wiggen, hade bestämt med båda av dem på samma dag,  men sen så fick jag ta en senare buss så de umgicks med varandra istället och när jag kom ner så drog vi och åt en GOD pizza som satt som en snöboll i skrevet, ne men mycket gott var det!
Sen drog jag och Wiggen hem till mig så jag kunde fräscha till mig och dra en dusch.
Sen senare så åkte vi till stan och träffade Lukas & Henrik sen bar det av till Hovslätt till lilla Sarah där även Sara fanns och Michel kom efter ett litet tag.  Kollade på en konstig men helt OK film.
Gick ut och drog en promenad i Hovslätt bara för att ta det lugnt och umgås/snacka.

När klockan slog 00.23 så var det dags att ta bussen hem, och Wiggen hänge med och sov där, men när vi skulle gå upp för den lilla backen till mig så hörde vi något från den svarta skogen! så vi stannade upp och kollade, tog upp min ficklampa som satt i nyckelknippan och lös bland träden, då började det fladdra och låta konstiga ljud! så vi stod helt stilla i mörkret och visste knappt vad vi skulle göra så då kom vi på att det säkert var fladdermöss och då ville vi inte lysa med lampan men vi såg knappt vägen! så vi sprang 10 meter och sedan så var vi räddade från de elaka små draculasen! scaarrry!  he he

Idag så har det varit chill och bara softat, spelade lite fifa och NHL med Daniel innan han åkte hem och det var jämt i matcherna!  så kan inte säga vem som var bästa faktist.
Sen så har jag gjort wunderbar mat och övningskört (som inte stämde för mig för 5 öre) men det var säkert ara för jag inte hade lusten att köra idag, nu sitter jag hos Michel och softar med han och Philip Träääävligt! :)

Men nu säger jag HA DET SÅ GÖRR så hörs vi senare eller förr!



Här har vi då 2 av kungarna Wiggen & Elias.


Kanske var denna killen som var efter oss inatt med sina hooes!? Scaarryyy! ;)


Breaking Benjamin - Blow Me Away

/Svensson

Kommentarer
Postat av: Anonym

FILIP* ille!!! inte philip x) o samma gäller för lukas! MICHEL* lukas!!! inte micheal jackson :D

2010-04-11 @ 15:14:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0