Påsklov med fortsättning!

Tjabba Babba!

Det känns som uppdateringen från våran sida de senaste dagarna har varit ganska tråkiga och livlösa, har skrivit korta små inlägg om ganska ointressanta saker.
Hade tänkt och dra igenom hela mitt påsklov.
Vi fick ju ledighet på Torsdagen. Alltså pesets nationaldag. Skärtorsdag!
Kvällen där spenderades med att fira Philip som fyllde 18 år. Att pojken nu har blivit så stor är fint det. Kvällen var fin och spenderades med fint folk.
Långfredagen - Så åt jag först lunch hemma hos Mormor och sedan efter det så begav jag mig till a6 för att träffa Elias, Tommie, Sarah och hennes kusin det var trevligt.
Lördagen - Var den bästa dagen på detta lovet hittills. Fick laga mat till mammas fest hon skulle ha på kvällen. Det tog hela 3 timmar att göra det. Efter det drog jag och fixade lite grejer inför kvällen. Sedan bar det av hem till Henke för lite förfest och hockey, och sedan drog vi hem till Andreas för en sjukt härlig fest med mycket bra folk.
Söndag/Måndag och Tisdag - Spenderades i Stockholm med mamma och Malte. Det var mycket trevliga dagar med shopping och kul att träffa morbror och kusinen.
Onsdag/Torsdag - Var riktiga skit dagar rent utsagt. Har bara suttit hemma på dagarna och inte gjort någonting och senare på kvällen har jag träffat vänner.
Fredag - Gjordes det 2 stycken matteprov. Var riktigt härligt att bli av med det, och hem och kolla på film med lillebror. Bröllopsfotografen, har sett den en gång tidigare men en sjukt härlig film. Sedan bar det av till Hovslätt där kvällen spenderades med Henke, sarah, Sara, Elias, Daniel och Michael. Vi såg på någon film som var OK men pallade ej att kolla så jag och Henke bara drygade oss som vanligt. Vi gick även till Hovslättsskolan och bara tog det lugnt och var jobbiga.
Idag - Har jag varit på Racketcentrum och kollat på badminton hela dagen, det var trevligt att träffa alla gamla kompisarna.
Hela vecka 15 = ÅRE!!!!

Är hur peppad som helt just nu. Jon Olsson ska hålla sin tävling där i år igen och det komemr bli galet bra tror jag.

Nu har jag skrivit av mig en jävla massa. Hoppas ert lov har varit underbart, för det har mitt varit.

Måste även tillägga att Djurgården nu är i Final och där möter de bönderna från Småland, HV!! Kommer bli sjukt bra matcher.¨









Lovet var galet bra. Nu längtar jag bara till Sommarlovet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0